Jakub Mašek - rozhovor s vítězem Plzeňského závodu ČFL 2010

30.04.2010 15:26

 

Redakční pírko tentokrát zavítalo do Mariánských Lázní odkud pochází čerstvě 22-letý fourcrossař Kuba Mašek, čerstvý vítěz prvního závodu ČFL v roce 2010.

1.    Vyhrál jsi uvodní závod ČFL 2010 v Plzni, jaký jsou pocity a jak se vítěztví rodilo? Snadně?
Tak samozřejmě pocity byly dobré když jsem vyhrál hned v úvodním zavodě..  To samozřejmě člověka pozbudí do dalších zavodů. Mno jestli to bylo snadné to samozřejmě nebylo, byly tam dobrý jezdci, celkem dobrá konkurence..

2.    Po závodech si ihned odjel, co nějaká oslava? Proběhla nebo jsi to oslavil dodatečně s narozeninami?
Mno po závodech sem jel samozřejmě hned  domů,  protože jsem slavil i ten den svoje narozeniny. Doma už na mě čekali hosté tak jsem k tomu rovnou slavil i to vítěztví..
3.    Předcházela to nějaká lepší zimní příprava nebo jsi toho moc v zimě nenajezdil?
Tak zimni příprava stála za prd. Jednou jsem byl na kole za celou zimu a nějaká posilovna tak to možná byla jen když sem byl v hospodě..   :-)  takže zimní příprava žadná nebyla. Ale tak snažim se to teď všecko napravit a dohnat…

4.    Kam se chystáš v nejbližší době?
V nejbliší době jak říkam budu muset trenovat trenovat, ať je zase nějaká ta kondička..

5.    Hodláš letos objet celý seriál ČFL?
Tak samozřejmě se budu snažit objet celý pohár,  pokud mi v tom něco nezabraní…

Jiří Cipra

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.